Äntligen fredag! =)

Nu är det äntligen fredag, sjukt skönt. Vi skulle egentligen till Ellen idag men jag sa att jag ville vara med Jonas i helgen istället =) Kände inte direkt för att åka bort i helgen. Men vi kanske skulle till Ellen imorgon, vi har inte bestämt än :P Igår så hade vi ju Öppet hus och det var skit kul! Eller vi gjorde det kul för oss iallafall =) Skrattade så mycket igår att jag var jättetrött på kvällen sen. Vi var och käkade kebab igår också, det var gott!

Idag så har dagen också varit helt okej, vi ska måla om lärarrummet till ett hav med fiskar och sånt i. Man ska se det ifrån en u-båt typ med sånt runt fönster så ska man se ut i vattnet. Jag tror det kan bli rätt fint om det nu blir som vi vill ha det förstås. Men alla är rätt duktiga på att måla förutom jag så jag hoppas jag inte förstör något!

Ikväll så vill jag att Jonas ska komma till mig men vi får se. Vet inte om jag vill vara hemma idag, det hade ju varit rätt skönt men jag vill ju vara med Jonas. Aja, jag får se hur det blir!


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0