Trevlig dag !

Guuuud vad skönt det var med massage :O ! Jag trodde faktist inte det skulle vara så skönt, trodde jag skulle somna. Hade varit roligt om man kunde göra det en gång i månaden, men det har man ju bara inte råd med. Efter massagen så badade vi och sen blev det bubbel bad :) mamma och jag var så tröga för vi trodde det skulle sättas igång av sig själv men det gjorde det ju inte så vi tänkte att det tog en jävla tid innan det sattes igång igen. Men sen kom en tjej och tryckte på en knapp och då sattes det igång. Är man tröga så är man, haha :D Sen åkte vi till maxi och handlade, när vi kom hem så tog jag en macka sen så stack jag till ungdomsmottagningen och det gick bra tycker jag. Sen åkte jag hem och åt och nu sitter jag här =)

På onsdag ska jag till farfars grav för det var det datumet han dog :( så jag ska sätta en fin liten påsk lilja :) . Annars vet jag inte vad jag ska göra i veckan. Blir väl antagligen att plugga >.< jaja , nu ska jag inte sitta här med , heeeeeejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0