Torsdag...

Skolan idag har varit lång fast rätt så kul ändå, jag vet faktist inte hur det gick på läxförhöret idag , jag hoppas iallafall att jag får VG. Måste väl få det om jag ska ha VG i historia. Sen måste jag plugga franska också för vi har mer prov imorgon och imorgon så har vi bara musik på morgonen i en timme sen har vi 3 timmars håltimme sen har vi franska prov >.< Gav Sara 300 idag för klasströjan så nu har jag bara 500 kvar :( 2 veckor tills jag får pengar igen. Måste spara en massa pengar tills vi ska till Göteborg å shoppa och sen gå på Liseberg, kommer aldrig att klara av och spara massa pengar >.< Ta någon du kan få istället...

Kommentarer
Postat av: Stina

vadå ta någon du kan få istället? :O

2009-03-05 @ 17:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0