Söndag...

Idag så har jag varit på kalas hos Jonas mormor som fyllde 84 år. Det var lite segt men det gick. Sen när jag kom hem så var Anna och Fredrik här :) Anna vill köpa min väska för 400 + att jag får en väska av henne men jag vet inte för min väska är ju rätt fin och den kostade 900 kr. Så jag får fundera över det, hihi. Jag ritade en typ balett klänning innan som blev sådär >.< sen kom jag inte på mer hur den skulle se ut så jag följde med när Johan skulle övningsköra och det gick bra, längtar tills jag ska få börja :D mohaha. Imorgon är det skola igen och då ska jag förhoppningsvis få hem min tunika =) Jag vet inte vad jag ska sy efter det kanske en tröja. Nu ska jag förmodligen sticka till Jonas så heeejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0