Söndag.

Igår så skulle vi har haft en lite filmkväll hemma hos mig men så blev det inte för Jonas mamma fick åka in till akuten så jag hjäpte han och Stina att passa Elias & Alva. Men det var iallafall inget farligt så dom kom hem vid 11 sen men då hade vi redan somnat i soffan :P Idag så har jag inte alls gjort mycket, vi var ute och lekte lite med Alva & Elias sen gick jag hem och badade :) sen städade jag mitt rum lite sen dammsög jag på nedervåningen :P Nu har jag precis tittat på Fullt hus som gick på 3:an, den var rätt så bra men tror jag har sett den innan. Så nu tror jag att jag ska ringa Jonas och se om han vill sova hos mig inatt. Imorgon har vi studiedag :D woho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0