Onsdag...

Idag så har det varit helt okej i skolan, slapp göra om franska provet idag så ska göra det på fredag istället. Kom på att jag hade glömt ta ut nycklarna ur väskan som Anna skulle låna igår så jag fick ringa tíll mamma och be Ola lägga ut en nyckel. Sen så fick jag reda på att mina blodprov och det var helt normala sen så har jag då fått en tid i april igen. Sen ska jag till Jonas efter han har varit och grejat med musikalgrejen. Just nu så känner jag att jag verkligen inte orkar plugga mer, det är de enda man tänker på nu. Har hur mycket som helst i skolan typ 3 inlämningsuppgifter sen ska vi snart ha prov i kemi också sen har jag franskan som jag inte fattar nånting av. Usch man vill bara spy på skolan ibland. Det blir inte så mycket bättre även om man lägger ner mycket tid på det. Jag vill verkligen ha lov nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0