Kalas

Jaha då har man varit på kalas och det var trevligt tycker jag. Vi tittade i gamla fotoalbum, gud vad alla har förändrats. Det är så kul att titta på sånt ibland :) Jag vill övningsköra nu men mamma har jobbat hela dan så det blir inget idag men kanske imorgon. Får väl se om det blir att köra med pappa nån gång, han hör ju inte av sig heller så antagligen inte... Funderar på att åka till farmor nån dag med så man kan prata om vad man vill för då hör inte alla andra släktingar, min farmor är helt underbar :)

Ikväll ska jag sticka till Jonas igen, blir nog att titta på film och äta godis igen :O usch , jag vill verkligen gå ner i vikt till sommaren så man slipper skämmas. Men det är ju inte det lättaste att sluta äta choklad :( Jag klarar ju inte av det eller jag gör ju säkert det men det är så jävla svårt bara. Men det är bara att försöka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0