Helg :)

Idag så hade vi nationella i engelska det var hör och läs förståelse. Läs gick nog lite sämre än vad hör gjorde, det kändes så iallafall. Sen så åt vi raggmunkar i skolan, as gott :D Sen så stack jag till ungdomsmottaganingen för att prata lite efter att doktorn trodde jag behövde prata med någon. Det gick bra och jag ska dit om en vecka typ igen. Sen fick jag jätteont i huvudet så jag gick å la mig när jag kom hem. Ola kom hem med pizza sen så jag åt lite sen så gick Johan och jag ut med Bella en liten runda. Och nu sitter jag och äter godis och skriver här :P Imorgon ska vi bowla lite, det ska bli kul =) Heejs

Kommentarer
Postat av: Anna

Saknar dej! Puss

2009-03-13 @ 22:05:51
Postat av: Caroline

Saknar dig med, när kommer du hem ? <3

2009-03-14 @ 08:55:02
URL: http://caroliiinis.blogg.se/
Postat av: Anna

kanske kommer på tisdag =)

2009-03-15 @ 18:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0