Fredag...

Idag så hade vi bara musik sen så stack Sanna och jag in till stan. Vi fikade hos mamma och sen tittade vi lite =) Sanna hittade lite grejer och jag ska inte köpa nåt mer nu för jag har inga pengar nästan :O Ska med Jonas ikväll och titta på någon musiker och det kostar 150 kr sen så ska jag titta på en modevisning i karlskrona som också kostar 150 kr och då har jag bara 200 kr kvar >.< Jag behöver nya kläder med men det ska ju mamma betala om hon nu har några pengar nån gång :O aja livet kan vara hårt ibland, hihi. Heeeeeeeejs

Kommentarer
Postat av: stina

vilken musiker? :O robert wells?

2009-03-06 @ 13:57:58
Postat av: Caroline

Nej, adam nåt

2009-03-06 @ 14:03:49
URL: http://caroliiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0