Filmkväll med Stina =)

Nu har jag precis vaknat och klockan är bara 8 :O som vanligt så kan jag inte sova längre typ. Igår så tittade Stina och jag på Bedtime Stories även om jag redan har sett sen så var den bra ändå, folk säger ju att man inte ska se den om man är över 8 år men jag tycker man ska se den ändå för den är faktist rolig :) Men jag somnade typ vid halv 10 haha :D men sen vaknade jag igen vid halv 11 så tittade vi på Samantha Who :) Sen sov vi till halv 2 när Stinas föräldrar skulle hämta Jonas så vi passade Elias och Alva så att dom inte vaknade eller nåt. Sen somnande väl jag vid 3 eller nåt igen och har sovit tills nu. Idag så ska jag på kalas hos min kusin som fyller år, jag tror hon fyller 11 :) Så det blir att gå hem sen och fixa till sig lite. Sen hämtar mamma Johan och mig när hon har slutat, så det blir bra =) Heeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0