Tråk

Gud vad jag har tråkigt just nu. Jag kan inte hitta på något alls att göra. Mamma sa att jag kunde dammsuga lite så jag gjorde det. Jag sa att jag kunde ha det som ett litet sommarjobb så jag kan tjäna lite pengar innan Tosia. Jag behöver dessutom pengar förövrigt också så det är ju alltid bra eftersom att man får sommarjobbs pengarna i augusti typ och då är sommaren redan slut. Det blir ju tråkigt annars, man klara ju sig inte utan pengar inte! Jag kom på att min syster är skyldig mig lite pengar om hon skulle ha min kamera också! Men jag  skulle få dom i slutet av sommaren isåfall. Jaha, nu vet jag inte vad jag ska skriva med. Jag kanske skriver lite senare! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0