Tisdag

Jag har precis tittat på en film med min bror, fastän jag redan har sett den. Det var Duplex, den var ju inte lika rolig denna gången men det gick! Idag är det jättekvavt ute, det går ju knappt att andas, nä men det är himla varmt och kvavt. Det kanske blir åska? Det är mysigt! Så jag hoppas ju på det lite, hehe. Snart så ska jag väl dammsuga idag igen, göra mina sysslor,hehe. Jag vill ta ett dopp i poolen men jag vet inte om jag vågar, det kanske är kallt när inte solen är framme så mycket,haha. Jonas badade med mig igår efter att han hade kommit hit, då var det riktigt skönt faktist. Man får hoppas på att det blir bättre väder imorgon!  Nu har jag inget mer att skriva, Puss!

Kommentarer
Postat av: jennifer

sv: det är den absolut!

2009-06-30 @ 13:26:08
URL: http://jennifermolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0