Stan

Idag har skolan varit helt okej, lite tråkigt att vi fick städa på hemkunskapen. Efter skolan så stack Stina och jag in till stan där jag skulle leta efter ett par skor. Jag hittade ett par men ångrade mig och det skulle ändå bli dåligt väder nu i veckan så jag kan inte använda dom. Jag köpte en bh som man kan ta av banden på, för jag behöver det imorgon när det är skolmiddag. Sen köpte jag genomskinliga strumpbyxor som jag ska ha imorgon också. Jag hoppas att det blir kul med skolmiddagen och att alla kan mogna till lite. Jag ska ta lite bilder imorgon som jag sen ska lägga upp. På fredag skiter jag i skolan för jag pallar inte gå upp på morgonen när vi är uppe så länge. Jag går ju och lägger mig rätt tidigt i vanliga fall så det kan dom inte begära tycker jag inte. Om dom andra har fått vara lediga innan, varför skulle inte vi kunna få vara det då? Jag tycker det är dåligt av vår rektor. Men nu är det så och det är typ ingen som ska komma dagen efter, så där fick hon på den. Nu ska jag gå, Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0