Slapp dag =)

Idag har jag inte gjort någonting nästan. Jag kom hem vid halv 11 ungefär sen så gick Johan och jag ut och badade i poolen. Sen badade mamma och hennes sambo också sen har vi legat där ute och solat tills klockan var halv 3 typ. Vi skulle också testa sätta upp ett tält som vi köpte för typ 2 år sen. Det var ett sexmanna tält och det var stort. Det tog lite tid innan vi fattade hur man skulle göra men det gick till slut! Jag skadade min häll på stegen i poolen, det började blöda jättemycket men sen gick det över. Det gjorde lite ont men nu är det ingen fara. Jag har även testat smoothie idag som jag aldrig har testat innan, Jag blandade i banan och jordgubbar men den var lite sådär, mamma gjorde en med blåbär och jordgubbar och den var mycket godare. Annars har jag inte gjort så mycket mer än att bada och sola idag =) Nu ska jag gå, Puss!


Min smoothie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0