Skolmiddagen

Igår på middagen så var det skitkul, enligt mig iallafall förutom typ sista timmen. När vi kom dit så var vissa fulla så dom fick gå därifrån. Synd om dom för dom missade något tycker jag, fast dom får ju skylla sig själva,höhö. Det tog 1 timme innan vi fick komma in och äta. Det blev fläskfilée, rostad potatis och champinjonsås, det var gott men jag blev mätt jättefort. Lärarna hade sedan spex där dom skulle vara oss elever och sen när dom är inne i lärarummet. Det var kul, hehe. Dom hade även let's dance och melodifestivalen. Jag tycker det var typ kvällens höjdpunkt och alla verkade ha roligt. Vi dansade en massa, fast vi önskade typ Abba med dancing queen och ray charles med I got a women. Dom kunde inte spela dom sa dom, dååååligt. Så vi blev lite sura,hehe. Men jag tycker det var skitkul och jag skulle gärna göra om det igen. Nästa vecka är det skolavslutning! Det ska bli hur skönt som helst. Nu ska jag lägga upp lite bilder som ni ska få se.


Sara och jag :)


Klassen  :)


Sanna :)


David,David,Nathalie,Anton och Julia :)


Rebecca och Stina


Haha, en jag som ska gå på toa.

Sist men inte minst, klassen igen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0