Skolavslutning!

Nu har vi äntligen slutat skolan! Jag blev lite besviken på att biologiläraren bara gav mig G i biologi för hon sa att jag fortfarande hade VG. Men annars blev jag rätt så nöjd, lärarna hade satt upp bilder på ett papper som var och en fick. Bilderna var på en själv och så var det ifrån 7,8,9. Fan vad ful man var, haha. Man ser iallafall bättre ut nu, om man får säga så. Jag har fått en vattenblåsa på min stortå, jag fick så jävla ont i dom idag. Jag hade inte det första gången jag hade skorna? Konstigt. Men jag fick ta av mig dom sen när Sandra och jag gick hem.

Vid 5 så kommer Sandra och Bajjen, så då ska vi laga mat, hihi. Alla andra skulle äta hemma så dom skulle ta med egen mat som vi lagar sen. Jag ska grilla kyckligfilée om det inte regnar, vilket jag inte hoppas. Senare så kommer väl dom andra tjejerna =)

Jag tog fett bra bilder innan på en fjäril som satt på en blomma, som jag tänkte lägga upp. Jag tycker iallafall dom är fina,skillnad mot var alla andra bilder har sett ut. Det får även bli en bild på hur jag ser ut idag, höhö.
 


Klänningen jag har köpt på nelly . Jag tror jag struntar i ansiktet, haha.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jättefin bild me blomman o fjärilen =) nu ska jag snart gå o jobba =( puss

2009-06-11 @ 14:07:34
Postat av: Caroline

tack =) vad tråkigt att jobba :(

2009-06-11 @ 14:19:08
URL: http://caroliiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0