Olofström

Nu har jag precis gjort mig färdig och ska snart åka till olofström för Jonas systers skolavslutning. Jag ska ha med mig kameran så jag kan ta lite kort =)

Igår kväll på min förfest så var det väldigt trevligt. Sandra och Bajjen kom så då grillade mammas sambo åt oss. Det var gott! Lite senare så kom alla andra och då sattes det igång lite mer. Jag tycker det iallafall var roligt och trevligt. Jag tänkte det sen på kvällen att vi inte kommer träffas mer, allihopa. Jag tycker det är så sorgligt för det är nu sista tiden vi har blivit mer tajta eller vad man ska säga. Men vi ska träffas helgen efter midsommar, troligtvis och då ska det vara killarna också. Det ska bli kul! Det blir en liten grillfest då.

Nu ska jag gå. heejs

Kommentarer
Postat av: Sanna

Mycket trevligt var det hos dig igår :)

2009-06-12 @ 12:04:08
URL: http://www.gidvall.tal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0