Min dag

Nu tänkte jag berätta lite om min dag. När jag kom till brunnsparken så var det inga tjejer där så jag var ensam tjej. Men jag fick vara med Stina och dom sen. Lena sa att det inte gjorde något om jag gick därifrån,haha. Men jag stannade tills vi hade ätit korv. Vi spelade även kubb också, och mitt lag vann! wiho =) Men iallafall efter korven så åkte jag och stina hem till mig och tittade på film. Det blev Patrik 1,5, hahah den är så bra! Jag skulle sen köra hem Stina men när vi var precis nedanför min backe så stannade mopeden? Den har aldrig varit så innan, men den bara började hoppa och sen la den av. Vi kunde inte starta den sen så vi fick putta upp den för backen. Det var as jobbigt men vi klarade det! Stinas mamma fick komma och hämta henne istället, hihi. Efter det så stack vi in till Karlskrona och köpte min kamera! Jag hade tittat runt lite innan och kollat om det var bildstabilisator och vissa sa att det var det i objektvivet. Men när vi kom dit så var det självklart inte det. Jag blev ju lite besviken men den tar bra bilder även om det inte är det. Det fick bli den kameran och nu har jag provat den lite och jag är nöjd! Det blir att ta med den till skolavslutningen imorgon, så få det bli ett par bra bilder, sista gången vi ses. Nu ska jag ladda upp en bild till, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0