Måndag igen


Veckorna går så fort nu när det är sommarlov. Så snart börjar vi väl skolan igen. Idag så ska vi in till stan och titta lite, det är ju rea lite överallt. Men jag får inte tag på Jonas just nu, så jag får väl ringa snart igen. Senare blir nog ett dopp i poolen kasnke, eftersom det är så jävla fint väder idag! Gött.

Igår när vi hade kalas så var det rätt så trevligt. Jag tog lite kort och så. Vissa badade i poolen, hehe. På kvällen sen så cyklade Jonas och jag in till stan för att hyra en film. Jag trodde det skulle bli jobbigt men det var de faktist inte förutom hemvägen så var lite sisådär. Vi cyklade sedan till maxi där vi hittade billiga skivor och filmer. Jag köpte en film som heter Duplex och den kostade bara 39 kr! Det är billigt. Jonas hittade 1 skiva och 1 film om ray charles som han alltid velat ha och det var jag som hittade den! Höhö.stolt! Men filmen vi hyrde var ju inte så värst bra, jag somnade till några gånger för jag var så jävla trött sen. Men nu ska jag gå. Puss.

Kommentarer
Postat av: Stina

Tack Caroline! :)

2009-06-22 @ 21:17:47
URL: http://stinisstinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0