Lite av dagen

Nu har jag precis dammat och dammsugit hela nedervåningen. Lite jobbigt var det måste jag erkänna. Men innan dess så bakade Johan och jag drömrulltårta! Det är gott, jag har tagit en bild av receptet om någon skulle vilja ha det.



Sockret fastande inte redigt på utsidan och så lossnade det lite så jag lägger
inte upp en bild på hela rullen eftersom den inte ser så god ut.

Men annars idag så har jag inte gjort mer än att tagit ett dopp i poolen och varit på konsum, Jag ska nog snart sätta igång med maten också. Det blir tacoköttfärs och pita bröd,sallas och vitlöksås, tror jag. Hoppas det är gott! Jag har nog aldrig ätit det med pitabröd men det ska väl inte vara någon så stor skillnad.

Idag är det 2 veckor kvar tills jag ska börja jobba. Gud vad tråkigt det kommer bli, jag ska städa trapphus och det är ungefär 35 trappor på en vecka + kontor. Men jag jobbar bara halvtid så det ska nog gå bra, Jag tror jag ska köra så att jag börjar vid 8 och sluta vid 12 =) Det blir bra,för då har man hela dagen framför sig sen. 4 timmar per dag är inte så mycket heller. Så det ska nog funka, skulle jag tro!

Jag vill åka till kolmården och ta en massa kort på alla djur. Jag tror det skulle vara jätteroligt, eftersom jag tycker om djur så mycket så kan det nog bli rätt roligt och massa fina bilder. Jag ska bara få mamma att gå med på det också. Det kostar bara 250 kr för att vara där och så, tror jag det var jag är inte helt säker. Sen fanns det en massa andra erbjudande också men dom kommer jag inte ihåg.

Nu ska jag kolla om H&M har skickat mina skor än! =) Puss!

Kommentarer
Postat av: Stina

Åh vad god den ser ut! :D Jag kan få smaka lite!

2009-06-29 @ 15:10:19
URL: http://stinisstinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0