Köööörv

Nu har jag precis ätit grillad korv med bröd och mos =) Det var gott, det var även jag som grillade också,hehe. Mamma och jag hittade en gammal korv sen i söndags i grillen som var helt svart och stenhård.haha. Det var faktist lite kul. Jag kan ladda upp en bild på den sen, om någon vill se. Jonas ringde innan och frågade om jag ville cykla till maxi och det skulle vi göra efter att jag hade ätit men nu skulle hans pappa dit, så vi åker med han.

Innan idag så har jag solat och badat, det var skönt! Jag smörjde bara in mig i ansiktet och på armarna idag med solkräm. Jag somnade nästan och så kom jag och tänka på att jag inte hade smörjt in mig, så det hade ju inte varit så smart att somna mitt i solen. Jag var alltså tvungen att gå upp, för annars hade jag somnat. Men jag har fått lite lite färg. Det tar väl ett tag innan man blir brun antar jag.

Imorgon så ska vi till brunnen och bada,det blir att cykla då också. Jag ska se om jag kan få lite pengar av mamma, eftersom jag inte änns äger 15 kr nu. Det suger! Men nu ska jag gå, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0