"klassens dag"

Jag kom hem för ungefär 40 minuter sedan efter att ha varit i brunnsparken med klassen. Alla är ju så smarta, för ingen hade med sig något vi kunde göra. Linnéa fick köra hem till sin farmor och hämta fotboll och kubb. Jag var as bra första rundan men sen gick det bara neråt. Vi fick sedan kalla pannkakor, vilket gick att äta och var godare än vad dom var förra året.

Imorgon så ska vi dit igen fast då är det med alla nior. Det skulle troligtvis regna då så då skulle vi stanna hemma sa dom, höhö. Skönt om det gör det,för jag tänkte inte köra i ösregn.

På torsdag så är det skolavslutning och då skulle det också regna, men jag hoppas verkligen inte att det gör det. Jag ska även ha förfest hemma hos mig för tjejerna i klassen och sen kanske Stina om hon ville komma. Jag vet inte om vi ska äta lite också? Jag får prata med dom imorgon om det inte blir regn, hehe. Nu ska jag snoka runt lite. Puss

Kommentarer
Postat av: Sanna

Är det säkert att det blir hemma hos dig nu? :)

Trevligt.

2009-06-09 @ 15:40:41
URL: http://www.gidvall.tal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0