Jag har ingen rubrik

Jonas sitter och spelar piano och jag sitter här och gör ingenting. Jag har kollat aftonbladet lite och så, annars gör jag inte så mycket. Vi tvättade Jonas pappas bil innan, eller Jonas gjorde det eftersom det blir ju inte rent när jag gör det! Jag blev sur och slängde iväg svampen isället. Jonas blev lite irriterad på mig bara för att jag stod och tittade på och inte fixade slangen när han ville det? Liksom hur skulle jag veta det? Jaja, vi tittade på lite hundar innan också, dom är verkligen det finaste som finns! Jag älskar dom, det går inte beskriva hur mycket man känner för en hund. Dom blir som en allra bästa vän som alltid finns där. Det är helt sjukt hur mycket jag tycker om mina små luffsingar, inte för att dom är så små men för mig är dom  mina små bebisar ! =)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Men! :O jag frågade dig ju bara om du kunde hjälpa mig rätta till slangen! Men icke! :O

2009-06-29 @ 13:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0