Igelkott på besök..


Den här lilla igelkotten var hos oss idag och jag tror hon bygger ett bo i vår vedbod. Hon ska ha ungar tror jag =) Jag tycker det är jättegulligt och den skrämde livet ur mig när jag skulle släppa ut hundarna,hehe.

Idag har jag inte gjort något speciellt, jag har mest bara latat mig efter brunnsparken. Ätit lite och tittat på tv, jag ritade lite nyss också men det blev inte så bra idag. Det kanske blir bättre imorgon om jag har lust att rita då. Nu väntar jag på att Jonas ska ringa och det har tagit över 40minuter för han att äta, segt? Annars så sitter han väl och spela gitarr eller sjunger eller nåt. Aja, nu ska jag gå. Pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0