God morgon

Usch jag vaknade för typ en halv timme sen av att jag var så jävla kissnödig. Självklart så var jag ju tvungen att gå upp och sen blev jag pigg så jag satte mig här vid datorn. Gårdagen var sådär, jag tyckte det var lite tråkigt på konfirmationen. Dessutom så fick vi stå och vänta på att hon skulle komma med häst och vagn? Jag tyckte det var lite löjligt men ja så var det iallafall. Vi kom väl hem runt 7 tiden sen och då gick vi till konsum och köpte godis. Vi skulle ha Harry Potter maraton, haha. Vi började titta på 2:an och jag somnade efter en timme eller nåt. Jonas gjorde nog också det, så det var bara Stina som tittade färdigt på den. Jag kommer aldrig att kunna ha några såna maraton, för jag bara somnar hela tiden, hihi.

Idag ska jag bara ta det lungt, kanske sola och bada lite hemma? Det är ju alltid skönt, kanske busa lite med hundarna också. Jag ska se om jag kan få övningsköra idag kanske, det var flera månader sen sist. Det är ju ingen panik men det är ju kul! Nu ska jag nog se om jag kan väcka Jonas lite. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0