Filmkväll

                                            

Igår så hade Stina och jag filmkväll, vilket alltid är roligt. Vi hyrde Bride wars och Love,sex and lies, Bride wars var rolig men den andra filmen var lite sådär. När vi tittade på den inte så roliga filmen så hade jag nästan somnat, så fick vi gå ner och passa barn för att Jonas var på fest och var rätt så full. Haha, det var rätt roligt att se han för han var helt borta. Aja , men han mådde iallafall bra idag, så det var väl bra. Idag så ska vi till Anna och Fredrik å fika, dom har väl gjort klart det mesta i deras lägenhet nu skulle jag tro. Så då får man se hur det blev. Men nu ska min bror och jag baka frallor, höhö. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0