Dötrött

Nu har jag precis ätit lite efter att vi har varit på brunnen hela dagen. Vi tyckte det blåste lite för mycket och sen gick solen i moln hela tiden, första timmen vi var där. Det klarnade sedan upp och det blev hur skönt som helst. Jag tror dock att jag har bränt mig lite och det svider i ansiktet så jag smörjde in mig lite. Det hjälpte alltså inte med solkräm idag så jag får ta ännu mer nästa gång. Men det var iallafall skönt att ligga där idag. Hemvägen var ju inte lika skön. Det blåste motvind hela tiden och det är typ bara uppförsbackar på hemvägen. Efter det var jag hur sur som helst i den värmen och det var hur jobbigt som helst, men jag klarade det idag igen! Jag tror det är 3 eller 4 gången vi har cyklat in till stan och hem igen denna veckan och det är ju bra med tanke på att det är 1,2 mil sammanlagt. Det är väl inte så dåligt att röra på sig så mycket på en dag, eller? Men nu vet jag inget mer att skriva om. Jo! Jonas familj har tvingat mig att följa med till deras kusin som tar konfirmation imorgon. Jag vet inte redigt om jag vill men jag har väl inget val, haha. Det är alltid typ smörgårstårta på kalas och sånt och jag tycker inte om det. Det är ju pinsamt om man inte äter någonting? Det tycker iallafall jag, usch jag hatar sånt. Hoppas det blir någon sallad eller nåt istället =) Men nu ska jag gå!Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0