Brunnsparken igen..

Nu har jag precis borstat tänderna och ska vara osminkad idag. Det är ingen mening att sminka sig när vi ändå ska vara i parken hela dagen. Vi börjar vid halv 10 och jag kunde som vanligt inte sova så länge som jag hade tänkt. Tänkte typ gå upp nu egentligen men icke.

Usch jag drömde en sån hemsk dröm inatt. Jag drömde att min hund Alfie hade dött, men jag vet inte riktigt hur. Det är så hemsk tycker jag :( . Men det berodde väl på att en kille dog igår kanske som jag drömde det. Hans sett att dö var så hemsk, han klämdes ihjäl på jobbet i en snurrande pappersgrej, tror jag det var. Fy vad läskigt, jag tycker synd om han.

Nu vet jag inte vad jag ska göra, jag är uttråkad och vi ska inte åka förräns om typ 50 minuter. Blää vad tråkigt. Imorgon slutar vi iallafall skolan och det är sorgligt. Men vi får se det bästa ur situationen och det ska nog bli trevligt hemma hos mig också, hoppas jag. Aja, heejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0