Bad på brunnen och Michael Jackson är död.

Snart ska jag till tandläkaren som jag knappt visste om. Men jag ska dit vid 11 sen ska vi cykla till brunnen och bada. Vi har stått i 2 timmar och stekt pannkakor också, höhö. Imorse vaknade jag av att nåt typ surrade, så då tänkte jag att någon kanske trimmade gräs eller nåt.Men när jag öppnade ögonen så flög det en stor bålgeting inne i Jonas rum. Jag fick panik och började slå på Jonas och han blev lika rädd han också. Men vi sprang ut och lät Jonas mamma släppa ut den genom fönstret, haha. Jag har förresten beställt skorna från H&M nu!! Dom fanns imorse, äntligen. Jag tror att dom kommer nästa vecka eller veckan efter.

Vi fick reda på att Michael Jackson är död också. Helt oväntat faktist, jag trodde inte han skulle dö än iallafall. Men alla dör ju. Vi tittade igenom på tv och på alla kanaler var det om han. Det var en reporter som började gråta i USA. Jag tycker själv att Michael Jackson var as bra! 

Nu ska jag gå, Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0