2/6

Ídag är ingen bra dag för mig så jag är rätt sur och trött. Idag i skolan har vi bara tittat på film, det är så jävla onödigt så det inte är sant. Vi kan lika gärna får vara hemma. Jag fick reda på att jag har VG i svenska, vilket jag verkligen inte trodde. Men det är bra! Jag såg The hills innan och jag vet inte om det var sista avsnittet av säsong 5? Jag tycker det är as tråkigt att Lauren inte ska vara med längre. Det är ju hon som är bäst, tycker jag. Men man får väl se hur det blir när Kristen är där istället. Om det är dåligt så ska jag inte titta på det längre. Nu ska jag se om jag hittar något roligt. Puss


Kommentarer
Postat av: Stina

Grattis till VG Caroline! :D

2009-06-02 @ 19:05:04
URL: http://stinisstinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0