20/6

Usch, det är så tråkigt väder hela dagarna. Man vill bara åka härifrån, men det skulle bli fint väder nästa vecka. Då får man jobba lite på sin bränna, eftersom solen säkert försvinner lika fort sen. Jag ser nästan ut som ett lik,haha. Nästa vecka så ska vi till brunnen och bada och där får man mycket färg, tycker jag konstigt nog. Alltid när man har varit där så har man blivit lite brun iallafall. Det gäller bara att smörja in sig med solkräm, så man inte bränner sig.

Igår kom jag på att Jonas och jag har varit tillsammans i 26 månader. Hihi, vi har varit tillsammans länge nu :) It's good. Men gårdagen var iallafall bra, det var trevligt. Vi somnade rätt tidigt för alla var helt slut sen. Jag vaknade dock rätt tidigt också, ungefär vid 8. Så jag låg och väntade på att Jonas skulle vakna, men icke. Han vaknade vid typ 10 eller nåt. men jag tittade på tv så länge.

Idag så har jag inte gjort så himla mycket heller. Jag menar vad ska man göra när det är så dåligt väder hela tiden? Man sitter ju bara här inne och gör ingenting. Jag städade ur mina lådor och sånt skit som jag slängde. Jag hittade lite grejer jag ska sälja på loppis. Vi kanske ska stå på loppis nästa söndag. Det är bra så kan man tjäna ihop lite pengar,för det behövs kan jag ju säga.

Imorgon så fyller mamma år och då blir det lite kalas. Kusinerna kommer, så det blir nog rätt trevligt det också. Jag ska hjälpa till med maten och sånt och sen ska jag baka kladdkaka med grädde och jordgubbar på :) . Det är gott. Jag har köpt ett halsband och ett armband och en söt liten t-shirt till mammsen =) Jag hoppas hon tycker om det iallafall. Hon läser inte min blogg endå så jag kunde lika gärna skriva det, hihi.

Nu ska jag gå lite, Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0