2 dagar kvar till sommarlov!

Nu är det äntligen bara 2 dagar kvar tills det blir sommarlov. Så skolan idag har varit lugn, vi hade spexfoto vid 10 sen tittade vi lite på film på matten. På slöjden så köpte hon fika till oss och på So:n så pratade vi bara lite. Det känns tråkigt att inte få träffa vissa mer. Det är nu sista året vi har blivit lite mer tajtare än vad vi har varit innan. Det är synd tycker jag men skönt att få lämna skolan. Jag hoppas att gymnasiet blir fett bra sen! =) Nu ska jag titta runt lite, hihi. Puss

Kommentarer
Postat av: Sara-Louise

svar: nej tyvärr har jag inte gjort några av de vackra kläderna, jag vara bara modell...



men det krävs rätt mycket att komma in på högskolan. men det finns många privatskolor och folkhögskolor som är jättebra om man vill hålla på med design och mode det är bara att söka och kämpa på...



lycka till och ha en fin kväll :D

//sara-louise

2009-06-08 @ 23:32:55
URL: http://saralouisenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0