18/6

Idag fick jag gå upp vid 20 i 8 för att jag skulle till tandläkaren igen för att fixa bettskenan. Jag fick vänta i typ en halv timme innan jag fick komma in sen tog det 10 minuter till innan tandläkaren kom. Jävla segt det ska vara hela tiden, man ska väl få gå in när man har tid. När jag kom hem så följde jag med ut med hundarna i ösregnet! Men jag tog på mig regnkläder så det gjorde inte så mycket, jag blev lite blöt ändå men det får man ta. Vi åkte sedan in till stan för min bror skulle lämna en miniräknare i skolan så han inte får betala den. Sen handlade vi lite på konsum =) Och jag köpte choklad som vanligt tillochmed 2! för det var ett erbjudande (a) . Jag såg också att man skulle få en marabou handduk om man var med och tävlade, för 4 personer till något ställe man fick välja själv. Så självklart ska jag göra det! Man var tvungen att köpa 6 marabou produkter och nu har jag ju 2 och sen har Jonas en massa papper hos sig! Skit bra ju. Jag är choklad missbrukare. Men nu ska vi snart göra lite korv å äta.Gott! Puss!


Sen får ni en liten bild på mig, bara för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0