Torsdag!

Usch idag har jag varit riktigt seg,jag ville verkligen inte jobba. Jag var färdig ungefär vid 11 sen så väntade jag på mamma och hennes pojkvän på att bli klara för dom var på massage. Nu har jag precis ätit en kebab i bröd =) det var gott, fast jag åt nog lite för mycket känner jag. Men nu som vanligt så är jag sugen på choklad efter maten, men som tur är så har jag inga pengar och ingen choklad hemma! Men antagligen så hittar jag väl något annat att äta då,haha. Jag vill att någon ska ringa på min moped så mamma och jag kan shoppa ännu mer sen,hihi. Guuuud, vad jag längtar efter min lön! Då ska jag spara lite och sen så ska jag shoppa, eller åka utomlands? Inte för att jag kommer att klara att spara så mycket som till en utomlandsresa men man kan ju hoppas! =)

Senare så vet jag inte vad jag ska göra, jag funderar på om jag ska gå en liten runda med Bella. Jag bara känner för att gå lite ensam med lilla vuffsingen i skogen. Men jag får se :) Nu kan jag inte hitta på något att skriva, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0