Stan

Om ca en halv timme så ska Jonas och jag in till stan. Han får vänta tills hon har visat mig kontoret och så. Men det ska väl inte ta så lång tid tror jag inte? Det borde det inte göra eftersom typ 32 trappor tog 1 timme. Efter det så ska vi gå lite på stan, det blir väl att titta lite i affärerna. Jag har kommit på vad skönt det är att ligga med datorn i knät i sängen, det är lite avkopplande faktist.

I helgen blir det tosia och det ska nog bli lite kul iallafall. Min kusin fyller år på lördagen så då är det bara att gå ner där sen =) Tradition typ,haha. Usch, vad mycket pengar man kommer att slösa där nere. Förra året visste jag inte vart alla pengar hade tagit vägen och det mesta blev faktist på mat tror jag. Får se till att äta hemma innan man åker in. Vi skulle se om vi hittade någon fest också kanske, men vi får se.

Pusss


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej du!!



Jag och min syster är med i en tävling där vi kan vinna en liten dator :) Vi hade vart väldigt tacksamma om du kunde klicka in dig på:

http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351

och rösta på oss... Det vore så himla snällt :) Det tar ca 3 sekunder du behöver bara klicka på den lilla snäckan bredvid bilden..



Kram// Mia & Mirna

2009-07-07 @ 15:02:27
URL: http://metrobloggen.se/miiia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0