Inga naglar

Jag vill inte lägga upp bild på hur det blev med mina naglar för mina fingara ser ju helt fucked up ut! Haha. Iallafall, så har jag precis ätit lite köttfärsås och makaroner, it was good! Nu kommer lilla Alfie och vill leka,haha =) Han är så söt!
Därför lägger jag upp en bild på han som jag tycker är fin =)

Jag tycker att det ska vara lite fint väder nu va, det har varit fint en dag på hela Juli typ! Jag vill att det ska vara sol så man kan bada och sola! Man ser ju ut som ett lik igen ju. För typ 1 minut sen så pissregnade det här, det var helt sjukt! Men nu har det slutat, fast det skulle ju inte förvåna mig om det kommer igen.

Usch, vad jag är sugen på choklad =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0