Hemma igen

Nu har jag precis läst lite Harry potter, det var väl en vecka sen eller nåt. Vi kom hem för ungefär en timme sen skulle jag tro. Det var trevligt och farmor var där också =) Hon ringde innan och frågade om vi ville komma på middag imorgon för hon hade ändå bjudit pappa och hans flickvän. Man säger ju inte nej till min farmors mat inte! Så vi ska äta där imorgon. Snart så ska jag sticka till Jonas för vi ska ut och springa lite, fast jag får vänta tills mamma och dom kommer hem för jag vet inte om dom har nycklar med sig. Jag måste verkligen börja röra på mig mer, inte kan man sitta här och lata sig hela dagarna. Eftersom att jag städar 4 timmar om dagen så behöver jag ju inte gå så mycket sen? Det räcker ju att gå lite lagom kanske. Jag ska låna mammas stegräknare imorgon och se hur många steg jag tar när jag jobbar. Det hade ju varit lite kul att se. Men nu ska jag gå, Puss!

Jag tänkte lägga upp en bild också för annars blir allt så tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0