Fredag!

Idag har jag inte gjort alls mycket. Stina och Jonas följde med mig hem och så skulle vi spela badminton och bada lite. Det blev att vi badade istället för vi fick inte upp nätet och jag orkade inte krabba med det. Vi gick sen till konsum och köpte lite kex och fikade. Efter en liten stund i vattnet sen igen så  började det åska så vi gick upp, det blev inte så mycket av det förräns efter typ 2 timmar. Jag fick en bild på en blixt! "stolt", den blev inte så bra men det gick iallafall! Men iallafall så gick min bror och mammas pojkvän in till stan där mamma skulle hämta oss sen eftersom hon endå jobbade. Jag åkte sen hem till Jonas och sen har jag inte gjort så mycket. Jag sitter i BH och trosor just nu och håller snart på att dö i hans rum. Om jag vaknade i natt igen så får jag fan damp och lägger mig utanför hans rum, haha. Nä men det är ju så irriterande. Nu ska vi nog titta lite på tv. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0