Ett nytt liv..

Ibland så önskar jag att jag hade ett helt nytt liv, eller jag vill ha ett nytt liv. Jag skulle vilja börja mitt nya liv med en ny stad eller till och med ett nytt land. Jag vill ha en helt ny miljö, ha nya vänner och klara mig helt själv. Jag skulle ju självklart vilja ha kvar min familj,min pojkvän och min bästa vän. Men jag skulle vilja ha andra helt nya grejer i mitt liv. Jag skulle tjäna en massa pengar och göra precis vad jag ville. Gå ut med mina vänner och skratta och skaffa en massa roliga minnen. Jag skulle sedan vilja ha dom vännerna i hela mitt liv. Jag har märkt hur mycket jag saknar att ha riktiga vänner. När jag träffade Jonas så ville jag bara vara med han och ingen annan. Det gjorde så att min bästa vän försvann och alla andra vänner. Vi var ju förstås vänner i skolan och skrattade och så men inte på fritiden. Den enda jag var med var med Jonas och tillslut så kunde jag inte sova själv heller. Jag vet jag skulle kunna göra det men det är alltid något som tar stopp när jag väl ska göra det. Det är en sak som jag verkligen ångrar, att jag slutade vara med mina vänner. Jag har insett nu hur mycket jag saknar att vara med en massa vänner och skratta med och göra allt med. Men det som har hänt har ju hänt och jag gjorde ju mina beslut fast jag kanske inte riktigt tänkte? Jag ångrar ju såklart inte att jag var med Jonas men jag kunde ju ha varit med mina vänner också och inte bara han. Nu på söndag ska jag till Öland med min familj och ska sova utan Jonas för första gången på säkert 1 och ett halv år om inte mer. Sen så börjar jag en ny skola med lite nya människor iallafall. Jag ser fram imot detta otroligt mycket och jag längtar efter att få nya vänner och kunna vara lite mer självständig. Det kommer bli skitjobbigt på söndag men jag ska klara det och inte få några panikattacker. Jag kommer vara hur rädd som helst för att få en panikattack men jag hoppas verkligen att det ska gå bra. Detta kanske bli en ny start på mitt liv? Jag hoppas det.
                                                                                                               
                                                                                                  

                                                                                                                   


Kommentarer
Postat av: Stina

Klart du kommer klara av det Carolinis :)<3 Och vi kommer säkert få massa bra vänner nu på gymnasiet som vi kan har roligt med! :D Tex åka utomlands med, hihi! :D (A)

2009-07-30 @ 18:45:44
URL: http://stinisstinis.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja sötnos! det klarar du! och du kommer att få massor med vänner bara du själv vill! =) puss

2009-07-30 @ 19:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0