Avundsjuk

Jag är så avundsjuk på alla som åker utomlands där det är så varmt och skönt medans vi har skit väder här i Sverige. Jag hade helt klart åkt utomlands om jag hade haft pengar men inte har jag det. Jag ska försöka spara till en typ i höst/vinter eller nåt. Men som vanligt så shoppar jag väl upp alla pengar istället.

Imorse så vaknade jag vid typ 9 och jag drömmde typ att jag skulle få mens för att jag hade så ont i magen. Jag vaknade typ precis efter att jag hade drömt det och då hade jag ont i magen. Jag hade inte fått någon mens men jag tyckte det var lite kul. Det har hänt en gång innan också. Iallafall efter att jag hade vaknat så läste jag Harry Potter och jag har kommit till hälften snart! Det går undan tycker jag. Nu ska jag kolla lite på resor för att jag blev så sugen på det! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0