Stan med Stina...

Idag var det först skola som var helt okej förutom bilden som var rätt dryg efter att ha gjort samma sak typ 3 eller 4 gånger. Men sen så fick Jennie och jag extra hjälp med franska för att vi inte fattar någonting :P. Efter skolan så stack Stina och jag in till stan och tittade lite :) Jag hittade en vårjacka för bara 300 kr, billigt och bra =) Stina hittade ett par skor och örhänge. Vi fikade också hos mamma som var väldigt gott idag, hihi. Nu sitter jag hos Jonas och har precis pluggat lite biologi som jag nog kan rätt så hyffsat ialla fall, hoppas jag. Jag har haft lite huvudvärk idag men inte mycket och igår kväll märkte jag att det göra väldigt ont att trycka typ i tinningarna och så men idag var det helt normalt igen. Så jag vet inte vad det kan vara, får väl ringa till mamma och be henne ringa doktorn imorgon. OH snart börjar semester svenskar ju :D kom jag på nu ,hihi. Tror jag ska gå och duscha nu lite snabbt innan det börjar =) Hejs

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej hej!

Läs gärna min blogg om allt mellan himmel och José! =)

2009-02-25 @ 19:56:23
URL: http://bananvecka.blogg.se/
Postat av: jennifer

Hur ser jackan ut ? =)

2009-02-25 @ 19:57:33
URL: http://jenniferauvinen.blogg.se/
Postat av: Caroline

Den är svart och ser nästan ut som en kappa fast lite kortare. Sen så är det lite veckat under brösten tror jag :P

2009-02-26 @ 16:28:40
URL: http://caroliiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0