Måndag

Idag var det då skola igen,var rätt kul. Det är skönt att det är lov nästa vecka och det betyder att man inte har så mycket läxor denna veckan ,woho. Sara och Sanna var tillbaka idag efter att dom varit i Egypten i en vecka , fuskigt ! Jag vill med åka utomlands,har aldrig varit det. Så vi pratade om att det hade varit kul om vi hade åkt några tjejer typ till Bulgarien eller Turkiet till exempel. Men vi kan ju inte åka själva eftersom vi inte är 18 än :P Men det ska säket gå att ordna på nåt sätt =) Sen fortsatte jag att sy på min Tunika/klänning idag är nästan färdig med den , ska bara lägga in den lite för den är för stor . Den ser helt ful ut på mig med mina stora höfter :P men det är väl antagligen sånt man får ta . Nu när jag kom hem från skolan hade mamma gjort kroppkakor som är så himlans gott :D Jag funderar på om jag ska ha fest när jag har fyllt år? är ju bara en vecka till. Tror det är rätt svårt att få tag i nåt nu också. Jag får se hur jag gör .   =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0