Kurs...

Idag så har jag varit på sån kurs så jag ska få börja övningsköra. Det var rätt trevligt och intressant :) Usch vi fick se en sån film där dom visar folk som blir på körda och sånt.Fast det var ju inte riktigt men dom skulle visa att man inte ska köra när man har druckit till exempel. Jag tittade lite i början sen kunde jag inte titta mer för då hade jag börjat stöttlipa :P det var så sorgligt och när någon annan gråter så börjar jag också gråta:P så jag fick titta bort. Men nu ska vi bara skicka in papprerna så kan jag börja köra när vi fått sånt tilstånd. Haha får vi se hur det går sen :D mamma kommer vara livrädd. Sen får jag väl plugga lite franska också >.< usch ja. Heejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0