Karlskrona igen...

Idag så åkte vi in till Karlskrona igen för att köpa skorna som jag inte köpte sist men då fanns inte dom i min storlek längre fast jag hittade 2 andra par för 299 kr :) billigt och bra. Efter det så åkte vi till Willys och handlade, så jag fick bestämma mat och då blev det sprödbakad fisk och potatismos, GOTT :D Sen kanske vi ska in och hyra en film. Igår så bjöd pappa Jonas och mig på bio och mat för att jag har fyllt år och det var trevligt. Vi tittade på Valkyria och den handlar om när en man skulle döda Hitler och den var rätt okej faktist. Tycker dom borde prata tyska när dom är tyskar egentligen :P men det går väl bra ändå. Nu ska jag nog lata mig framför tv:n lite :) Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0