Huvudvärk...

Usch ännu en dag med huvudvärk, tror jag har haft ont i huvudet i typ en vecka kanske lite mer nu>.< Det hjälper ju inte med tabletter heller, tog 2 stycken idag men det hjälpte inte heller. Får väl gå till doktorn igen och se vad dom säger. Glasögonen som jag har fått gör inte heller så stor hjälp, ser typ suddigare med dom fast ändå bättre när jag läser och sånt,irriterande. Sen måste jag sluta äta choklad också, det går verkligen inte det är det bästa som finns typ:O usch ja. Biologi prov har jag på tordag coskå och det kommer inte heller gå bra för jag har knappt pluggat någonting och franska prov har jag nästa vecka som jag helst skulle vilja ha godkänt på nångång :P fattar absolut ingenting typ >.< Nu sitter jag bara här och beklagar mig över allting så nu ska jag gå och laga mat. Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0