Grattis

Till mig själv idag :)Jag vaknade av att det ringde en massa imorse klockan 7 :o Men iallafall så var det till mamma och hon var tvungen att jobba idag men jag fick 4 par björn borg trosor och 600 och av Jonas fick jag en klockan :) Jag vill att mamma ska komma hem nu så vi kan åka till maxi för jag tycker vi kan göra hemma gjord pizza idag ,hihihi. Det är gott. Sen ikväll kommer Niklas,Anna,Daniel och Sara och ska gratta mig. Igår var det kalas för mammas sida av släkten och sen har jag redan haft kalas på pappas sida förutom Niklas och dom som ska komma ikväll =)Det blir trevligt. Någon gång i veckan ska pappa,Renée,Jonas och jag ut å äta och titta på bio :) Imorse tittade Jonas och jag på djurpolisen, usch det är så hemskt. Jag fattar inte hur man kan tortera djur sådär:O det är helt jävla sjukt och sen bara låta dom vara tills någon kommer å hämta dom till slut >.< jag blir så arg på sånt. Man skulle egentligen göra lika dant mot dom som gör illa djuren sådär >.< usch jag blir så ledsen av att tänka på det >.< Jag borde bli djurpolis:) Nu vet jag faktist inte redigt vad jag ska göra förutom att vänta på mamma(a) puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Sötnos!!!!

2009-02-16 @ 11:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0