Tisdag

Nu har jag precis kommit hem ifrån Jonas och jag ramlade på isen! Jonas utmanade mig att gå på isen och då ramlar självklart jag och tar sönder min ficka på mina byxor. Det var ioförsäg rätt kul men nu behöver jag köpa nya byxor och det har ju inte jag pengar till nu, haha. Får väl leva med att dom ser lite missbildade ut efter att jag har sytt ihop dom. Men iallafall idag så ska vi och titta på fyrverkerierna i stan och sen gå på bio. Jag ska även hämta min nya mobil också :) Så jag tror att jag ska gå och duscha nu!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Alina

godmorgon! eller god eftermiddag (hehe vakna nu) hoppas du får en bra dag:)

2009-12-29 @ 14:44:47
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0