Onsdag

Idag är det redan onsdag och tiden går hur fort som helst, snart är det ju julafton! Jag har bara 2 till jag ska köpa julklappar till, så det är ju nästan redan fixat eftersom jag redan vet vad jag ska köpa. Iallafall så har dagen idag varit slapp, hade idrott och engelska och sen så slutade vi! När jag kom hem så bakade jag kringlor men dom blev ju inte så värst goda, tråkigt nog. Blev jättesugen på det när jag såg receptet men inte kunde dom bli goda då inte. Sen så gjorde jag lite pyttipanna och tittade lite på the hills och nu sitter jag här. Jag borde egentligen plugga men jag tog inte hem boken för att jag var för lat för att ha den i väskan? Aja, så är det när man är osmart. Ikväll blir det nog bara att mysa och läsa lite Twilight :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0