Woooooooow!

Äntligen gick det att ladda upp ett bidrag till marabou tävligen, har säkert försökt i en timme eller nåt. Men sen testade jag min brors data och då gick det! Cpt. Så går gärna in och rösta på min bild när den har kommit in, på www.hittaatlantis.nu och sedan tiger bilden =) hihi.

Idag var det inte lika jobbigt att jobba men jag var så kissnödig att jag fick springa in på toaletten sen när jag kom hem. Sen så tog jag mig ett dopp i poolen för jag höll på att svettas ihjäl, sen gjode jag pannkakor till mig =) Jag åt typ 3 stycken jag och trodde jag skulle spy, jag blev as mätt. Jag förstår mig inte på dom som INTE blir mätta på pannkakor? Jag har högt ätit 4 stycken, och vissa andra kan typ äta 8? Man lär ju spy ju. Jaja, min bror försöker få mig att bada med han i poolen men jag vet inte, nu är jag ju inte lika varmt längre och då är det inte lika skönt. Men jag får se. Nu ska jag se om min bild har kommit in =)Puss

Kommentarer
Postat av: Söderlund





Kissies manliga upplaga!

Det är så att jag sedan länge har tagit på mig den

rollen och nu undrar jag vad ni älsklingar tycker

om mitt jobb såhär långt. Kissiekatten behöver en

manlig upplaga förstår ni - and that's me, bitches!



Kom nu med dina åsikter om vad du tycker och tänker

om mitt jobb såhär långt som Kissies manliga upplaga.

2009-08-08 @ 06:43:51
URL: http://robinvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0