Tisdag

Idag vaknade jag vid halv 6 utav att jag var så kissnödig att jag var tvungen att gå och kissa. Sen kunde jag inte somna om men jag låg och försökte sen direkt när jag nästan precis somnat kom en fluga eller mygga och surrade över mig. Snacka om att man får damp eller. Mamma väckte mig vid 8 så då gick jag upp och käkade frukost sen gick vi en timme med hundarna =) Efter det så åkte vi in till stan och köpte ett busskort till mig som jag ska ha när jag ska till skolan. Jag tycker att det är sjukt dåligt att man inte får ett busskort. Ska man behöva betala för att komma till skolan? Dom säger att det är frivilligt men om man inte går där får man inget jobb? Då tycker jag fan att man ska få ett busskort också så man kan komma till skolan!! Men iallafall sen åkte vi till maxi och köpte sytråd för mamma skulle sy upp mina byxor vilket hon gjorde och det blev bra =) Så nu har vi precis ätit köttfärsås och spaghetti och det var asgott! Nu vet jag inte vad jag ska hitta på, jag tror att jag ska gå och duscha snart eller nåt.

Imorgon börjar skolan och jag kommer inte kunna sova ikväll för jag kommer vara så nervös,haha. Men det blir säkert bra! Hoppas man får en bra klass iallafall och lite roliga och trevliga människor.

Puss!

Rösta på www.hittaatlantis.nu på tiger bilden varje dag!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0